W lutym br. w większości badanych obszarów gospodarki przedsiębiorcy formułują pozytywne oceny koniunktury. W trzech z nich (przetwórstwo przemysłowe, handel hurtowy, a także informacja i komunikacja) opinie te są zbliżone do tych ze stycznia br. Najbardziej optymistyczne nastroje gospodarcze panują wśród jednostek zajmujących się zakwaterowaniem i gastronomią. Mimo to, w tej sekcji odnotowano nieznaczne pogorszenie ocen koniunktury. Natomiast największy spadek wartości wskaźnika ogólnego klimatu koniunktury zaobserwowano w transporcie i gospodarce magazynowej, o 21,5 w skali miesiąca. Wśród tych podmiotów opinie na temat sytuacji gospodarczej są niekorzystne. Przedsiębiorcy zajmujący się budownictwem i handlem detalicznym utrzymują negatywne oceny, choć są one mniej pesymistyczne niż w styczniu br. W tych obszarach odnotowano wzrosty wskaźnika odpowiednio o 3,4 i 4,4 w skali miesiąca.